Een onverwachte wending – Lauren Kate

Lanie heeft haar droomjob als redacteur bij een uitgeverij, heeft dé perfecte verloofde en geweldige vrienden. En de start van haar geluk? Noa Callaway, een succesvolle schrijfster die boeken schrijft over liefde. Door de boeken van Noa Callaway weet Lanie wat ze zoekt in de liefde en is haar liefde voor het boek ontstaan. Wanneer ze promotie maakt op het werk, wordt ze de redacteur van Noa Callaway en mag ze dan eindelijk haar grote heldin ontmoeten. Maar haar ze krijgt strikte deadlines van het werk en er blijken nog heel wat hindernissen op haar pad te liggen.

Ik kende Lauren Kate van de “Fallen”-reeks die ik vroeger echt geweldig vond. Ik wist alleen niet dat ze ook feelgood schreef en was dus heel erg benieuwd.

En wauw! Dit boek stelde absoluut niet teleur. Het is een slow-burn enemies-to-lovers. Iets wat ik sowieso graag lees. Maar dit boek had zoveel meer lagen. Ik vond het naast leuk en entertaining ook echt inspirerend.

Er staan sterke quotes is, een heel boeiend hoofdpersonage en het laat je nadenken bij het leven, wat je denkt te willen en waar je naar kunt zoeken in dit leven. Echt fantastisch.

De schrijfstijl was ook zo vlot en de setting van een uitgeverij vind ik altijd zalig om te lezen.

Dit boek heeft alles wat je van een feelgood nodig hebt. I loved it.

Een onverwachte wending / Lauren Kate / Uitgeverij: Van Goor / ISBN: 9789000385751/ Adviesprijs: € 17,50

Plaats een reactie